NEWSLETTER

• Facebook
  • Twitter

Miastokobiet

Nad morzem?

Wysłane przez komiksa 
Nad morzem?
07 wrz 2015 - 13:03
Macie jakieś stałe miejsca noclegowe w nadmorskich miejscowościach? Zależy mi na standardzie podobnym do [www.gryfpobierowo.pl] - teraz planujemy wycieczkę objazdową stąd potrzeba większej ilości hoteli smiling smiley
Re: Nad morzem?
09 wrz 2015 - 10:33
Krynica Morska winking smiley zaraz obok PKP świetny hotel nie pamiętam nazwy ale na pewno od razu trafisz

17 wrz 2015 - 08:40
Trójmiasto smiling smiley

Buty taneczne muszą być wygodne i dopasowane, ale także modne
25 wrz 2015 - 10:59
Jastrzębia Góra - pięknie tam jest, polecam smiling smiley
06 pa 2015 - 10:46
Prawie jak w Jastrzębiu Zdrojusmiling smiley
20 lis 2015 - 07:58
Rewal wolne pokoje - polecam bo jeżdżę tam od paru lat z całą rodziną i jest mega dobrze Rewal to świetne miejsce gdzie można sobie wypocząć zwłaszcza dla rodzin. Możecie sprawdzić sami jak tam jest bo ja na pewno się za rok znowu wybieram.
01 cze 2016 - 08:47
Ja może nie mam konkretnie sprawdzonego miejsca, ale polecam Kołobrzeg smiling smiley Nawet jak trafi się dzień bez słońca to jest co robić smiling smiley Mozna płynąć na jeden dzień na Bornholm, zwiedzić cerkiew czy port smiling smiley
01 cze 2016 - 09:41
Ja z kolei polecam Świnoujście - fajna miejscówka, plaże są dość duże więc nie czuć tego tłoku smiling smiley
03 cze 2016 - 15:35
mam rodzinę nad morzem, polecam grinning smiley
07 cze 2016 - 12:30
Krynica Morska, Kołobrzeg, Ustka, Dziwnówek - piękne, nadmorskie miasta. Polecam odwiedzić, warto spędzić wakacje w Polsce!
20 cze 2016 - 08:46
A polecicie jakiś dobry nocleg w Gdańsku albo Sopocie? Szukamy raczej apartamentu, bo przy małym dziecku lubię mieć wszystko pod ręką. Znacie może firmę wynajmującą apartamenty Sun & Snow?
22 cze 2016 - 12:46
Ja byłam na zielonej szkole w Dziwnowie. Miło wspominam.
21 lip 2016 - 12:21