NEWSLETTER

• Facebook
  • Twitter

Miastokobiet

W listopadzie do Hiszpanii?

Wysłane przez Monika 
W listopadzie do Hiszpanii?
17 sie 2012 - 11:36
Planuję ze znajomymi podróż samochodem do Hiszpanii. Niestety na urlop mogę liczyć dopiero w listopadzie. Czy to dobra pora na Hiszpanię? Jakiej pogody mogę się spodziewać?
I co, jak było? Mam urlop na początku listopada i zastanawiam się dokąd pojechać. Rozważam Hiszpanię, Grecję i Sycylię,
Druga rzecz, gdzie się ubezpieczałaś? Szukałam czegoś na Inseco (https://www.inseco.pl/ubezpieczenie-turystyczne). Oferty są spoko, ale nie mam doświadczenia z tymi firmami i nie wiem czy nie będzie później problemów z wypłatą odszkodowań itp.
Krecie, na stronie, której adres podałeś (Inseco), masz takie gwiazdki przy ofertach. Jest to ocena danej polisy. Myślę, że przy trzech gwiazdkach prawie na pewno wszystko w porządku smiling smiley
Re: W listopadzie do Hiszpanii?
14 sty 2014 - 12:05
Ja tam chętnie wybrałabym się w listopadzie do Hiszpanii - pewnie dalej będzie panować tam dobra pogoda, a już na pewno przynajmniej o wiele lepsza niż w Polsce, więc z pewnością warto się tam wybrać. Może nawet uda chwycić mi się jakąś ofertę last minute i zaoszczędzić trochę pieniędzy, które przeznaczę na zwiedzanie ukochanej Barcelony. O urlop w lato raczej będzie ciężko, chyba że pojechałabym sama, a wolę zaczekać na mojego chłopaka, zanim wróci z pracy z Niemieci wybrać się na wspólne romatyczne wojaże we dwójkę smiling smiley
07 mar 2014 - 12:57
W listobadzie w Hiszpanii z regóły jest ciepło i słonecznie ale nie upalnie. Warto jechać do tego kraju o każdej porze roku jest cudowny!
12 mar 2014 - 12:45
Biorąc pod uwagę ilę tam jest do zobaczenia, to faktycznie każda pora roku jest stosowna!
14 mar 2014 - 09:11
Jeśli chodzi o zwiedzanie to szczerze polecam Barcelonę. Piękne miasto z historią. Niesamowite budowle . Byłam w październiku i pogoda była idealna (ok 20 stopni)
17 mar 2014 - 07:10
O tak, Barcelona nie bez powodu jest taka popularna