NEWSLETTER

• Facebook
  • Twitter

Miastokobiet

Biała dieta

Wysłane przez Gugu 
Biała dieta
17 sie 2012 - 11:00
Spotkałam ostatnio znajomą, której nie widziałam od roku. Pierwsze co rzuciło mi siew oczy, to to, że bardzo schudła. Gdy opowiedziała mi jak się jej udało, to nie ukrywam, że byłam zaskoczona. Stosowała mianowicie białą dietę opartą wyłącznie na produktach białkowych. Nie znam się na odchudzaniu, ale wydaje mi się, że taka monotematyczna dieta jest szkodliwa dla organizmu. A Wy co o tym myślicie? Czy dla szczupłej sylwetki warto poświęcać zdrowie?
Ofiara diety białkowej:)
Re: Biała dieta
17 sie 2012 - 12:13
Absolutnie odradzam dietę białkową! Co prawda schudłam na niej 5kg, ale później przyszło jojo;/ stracił na tym też mój organizm - zaczęły mi wypadać włosy na potęgę, paznokcie stały się łamliwe, cera brzydka etc. Nie polecam!
LadyKatie
04 pa 2012 - 10:30
Najlepsza dieta to: jeść wszystko, niczego sobie nie odmawiać, ale w mniejszych ilościach i nie jeść po 18-19. Tyle. Ja tak schudłam 10 kg także polecam. A i nie zapominajcie o ruchu. Ja mam akurat pracę, gdzie nie mam czasu na siedzenie, co najwyżej 5-10 minut raz na 2 godzinki. Także powodzenia! A diety tylko i wyłącznie robione przez specjalistów, każdy organizm przeciez jest inny. winking smiley
05 pa 2012 - 09:06
Ja też odradzam białkową. Nie znam osoby, która by po tej diecie nie odzyskała z nawiązka tego, co zrzuciła
13 mar 2013 - 13:38
Może to banał, ale naprawdę jedyną skuteczną dietą jest tzw. MŻ winking smiley Plus jakieś ćwiczenia do tego. Trochę to trwa, ale efekty są stałe.
18 gru 2013 - 08:03
Też myślę, że dieta oparta wyłącznie na pokarmach z dużą zawartością białka może być dla organizmu niezwykle szkodliwa. Moim zdaniem warto raczej zmienić nasze zasady żywieniowe-nie jeść białego pieczywa i wyeliminować z diety słodycze, a wszystko będzie w porządku. No i oczywiście dawka ruchu-tutaj polecam pływanie, bieganie itp.