NEWSLETTER

• Facebook
  • Twitter

Miastokobiet

Gdzie kupić?

Wysłane przez Kasia 
Gdzie kupić?
16 sie 2012 - 12:28
Gdzie można kupić fajne tanie buty w Krakowie? Jestem studentką, więc nie chcę wydawać dużo pieniędzy.
Olkaa
Re: Gdzie kupić?
21 sie 2012 - 11:36
O! dołączam się do pytania! Pomóżcie dziewczyny!
06 wrz 2012 - 22:02
Na bazarze. Na pewno tanie, ale czy fajne i wygodne to już nie wiem
LadyKatie
04 pa 2012 - 10:59
CCC i Deichmann nie są przecież drogimi sklepami. Można tam zawsze wyhaczyć fajne, niedrogie buty. A i na jakość też nie narzekam.
Pozdrawiam!
05 pa 2012 - 09:09
LadyKatie Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> CCC i Deichmann nie są przecież drogimi
> sklepami. Można tam zawsze wyhaczyć fajne,
> niedrogie buty. A i na jakość też nie
> narzekam.
> Pozdrawiam!

No wiesz, jak ktoś chce mieć buty z tekstury to może iść do Deichmanna. Mój mąż takie kupił i powiedział - nigdy więcej. Za dobre buty trzeba zapłacić, niestety
16 lis 2012 - 14:39
spore promocje masz na stronie [www.1sport.pl] ,zalezy jakie ci sie podobająsmiling smileyale tam powinnaś coś znajść
21 sty 2013 - 17:29
polecam sklep CENTRO
mają nieziemskie modele butów i jakie promocję jak byłam ostatnio to mieli wszystkie buty po 39 zł i takie szpile wychaczyłam, że wszystkie mi zazdroszczą a w wigilie mieli wszystkie torebki po 19 zł i teraz mogę się pochwalić niebywałą kopertówką, którą w innym sklepie kosztowała by koło 100 zł
20 cze 2013 - 15:41
Jeśli jesteś studentkom, to faktycznie buciki tanie by się przydały. Podam Ci namiary na hurtownię, toteż buty naprawdę kupisz taniutko :-)

[www.jarbex.pl]
21 lut 2014 - 15:05
Może w sklepie internetowym znajdziecie jakieś fajne. Ja kupowałam młodzieżowe w http://www.buciki-ech.pl/ . Mają dobrej jakości i w dobrej cenie. Ładnie wyglądają.
13 kwi 2014 - 17:01
granuleczka Napisał(a):
> Może w sklepie internetowym znajdziecie jakieś
> fajne. Ja kupowałam młodzieżowe w
> [www.buciki-ech.pl] . Mają dobrej jakości