NEWSLETTER

• Facebook
  • Twitter

Miastokobiet

eko autka

Wysłane przez jolinka 
eko autka
23 sie 2014 - 08:43
Co myslicie o eko samochodach? autach hybrydowych? ja wlasnie szukam autka i mysle o hybrydowej yaris. jakies opinie?
Re: eko autka
01 pa 2014 - 19:45
sam nie mam doświadczenia akurat z hybrydami i jestem ciekaw jak to się cacko sprawuje także podbijam temat bo widzę ze cisza ;p niech ktoś się pochwali jak te autka jeżdżą ;p
19 pa 2014 - 14:05
Hybryda to dobry pomysł na nasze korki w mieście. Toyota ma chyba taką ofertę tyle tylko nie wiem czy dotyczy Yarisa. Myslę że szkoda takiego silnika do takiego samochodu. Jest przynajmniej dla mojej rodziny za mały. O ile mi wiadomo jest hybrydowa Toyota Auris. Decydując się na taką Toyotę lub Leksusa czekają na Ciebie dopłaty unijne zrównujace cenę takiego auta z silnikiem hybrydowym do diesla. Powinnaś przed kupnem to sprawdzić albo u dilera Toyoty, albo u jakiegoś doradcy finansowego typu [taxcare.pl] . Ja mimo wszystko preferuję diesle. Moja Dacia kombi pali 4,3 l/100 km. Myslę ze era samochodów elektrycznych wejdzie do nas nie długo. Może tak jak w Estonii gdzie najpierw postawiono na stacje dokujace prad, a potem zamówiono specjalnie dla Estonii 600 elektrychnych samochodów Mitsubishi dla urzędników. Teraz otworzono dopłaty ekologiczne i czekają na reakcję rynku.
06 lut 2017 - 09:26
Ja bym chciała takie hybrydowe auto, ale bardzo dużo takie kosztuje.
02 mar 2017 - 12:23
Jak dla mnie fajna sprawa, ale minie jeszcze dobrych kilkanaście, albo i kilkadziesiąt lat, zanim całkiem się na nie przejdzie
18 sty 2018 - 10:11
na pewno długa droga przed nami, ale jest to świetna sprawa, choć różne artykuły czytałam i są przeciwnicy i zwolennicy. Głównie podważalnym argumentem jest to \"eko\" czy faktycznie mają dużo wspólnego z ekologią
[www.knall.com.pl]
Nazwa użytkownika:

E-mail:

Temat:

Spam prevention: