NEWSLETTER

• Facebook
  • Twitter

Miastokobiet

Sposoby na podkrążone oczy

Wysłane przez WiecznieNiewysapana 
Mam ostatnio wiele pracy i obowiązków, przez co mało sypiam, a rano walczę z tzw. \\\"worami\\\" pod oczami;/ Jakie znacie sposoby na podkrążone oczy?
Re: Sposoby na podkrążone oczy
21 sie 2012 - 09:48
Nie znam się na za bardzo na takich rzeczach, ale podobno okłady z herbaty są pomocne.
Katiusza
21 sie 2012 - 11:26
Zwykłe okłady z kostek lodu od razu po wstaniu z łóżka zmniejszają obrzęki. Na dłuższą metę krem flos-lek ze świetlikiem, stosowany przed zaśnięciem i po przebudzeniu.
Bardzo dobrym rozwiązaniem jest drenaż limfatyczny okolic oczu, np SPM Digital. Sprawdza się świetnie w przypadku długotrwałych problemów z obrzękami okolic oczu. Warto zastosowac serię kilku zabiegów aby oko nabrało blasku smiling smiley zabieg można połaczyć również z innym zabiegiem medycyny estetycznej- koktajlem rewitalizującym, który zawiera kwas hialuronowy, ruszczyk, jagodę, rozmaryn oraz witaminę C. Zabieg doskonale sprawdza się zarówno w niwelowaniu cieni pod oczami, opuchlizny oraz zmarszczek. Poprawiając mikrokrążenie oraz elastyczność skóry zmniejsza tendencję do gromadzenia się płynów wokół oczu.
Polecam
Kropka.
12 pa 2012 - 08:45
A jakies domowe sposoby, bo przyznam szczerze, ze moj portfel nie jest zbyt zasobny :p
Prbowalam jakies torebki z herbaty, swietliki ze sklepow, ale niestety pozostaje mi tylko zakup dobrego korektoru pod oczy sad smiley
20 lut 2013 - 09:55
jaśniejszy korektor od podkładu smiling smiley nakładany w okolicach oczu
Na małe zasoby finansowe świetny jest kremik pod oczy soraya świat natury z olejkiem z róży - kosztuje ok. 12 zł, a jest bardzo wydajny i świetnie działa na \"zmęczoną\" skórę pod oczami. Wygładza zmarszczki, rozjaśnia cienie. Powinnaś spróbować, bo nie tylko ja jestem z niego zadowolona, ale kilka moich koleżanek i siostra też smiling smiley